Şubat 02, 2011

Julia Kent

Bu ismi sanırım ilerleyen zamanlarda çok duyacaksınız, özellikle de benden.
2 sene kadar önce myspace üzerinden çılgın bir klasikler arayış günümde denk gelmiştim. Seyreden bir kaç gün boyunca da sadece sayfası üzerinden dinlemiştim. Şimdilerde artık -benim için özellikle- albümlere ulaşmak daha kolay. İzinli günlerimi bu yüzden severim, unuttuğum birçok şeyi bana anımsatır ve hemen toparlarım. Bu da onlardan birisiydi. Albümünü indirmeye kalkışmışken yeni ep'sine de denk geldim. Ama ben öncelikle Julia'yı ilk dinlediğim ve hayran kaldığım albümünü sunucam. Kişisel web sayfası " http://music.juliakent.com/ " üzerinden de download edebilir ve playliste ulaşabilirsiniz haberini mutlulukla iletirim :)

NOT: Delay albümünün tüm şarkılarını aşağıdaki playlist üzerinden dinleyebilirsiniz...


2 yorum: