Ekim 08, 2011

Bu kadına dikkaaaaat!!

Ben izledikten sonra dudaklarımı kulaklarımdan ayırmak zorunda kaldım, mask gülümsemesi nasıl oluyormuş anladım :D

Devamı ne zaman yayınlanır bilmiyorum ama güzel bir yerden yakaladıkları kesin.
Hadi canım böyle şeyler mi var demeyin, dürüst olun ve vaar uleeen yaşıyoruz diyin :) Kabullenmek başlangıçları getirir...

Tabi izlerken hemen aklıma fotoğraf sahnesi misali bir konuşma geldi:

Bir gün "ti" bana, kızım normal olmayınca kazanamıyor insan dedi, acaba bundan mı ilişkilerimiz yürümüyor, bana deliymişim gibi baktıklarını görüyorum dedi. Yani buna benzer cümlelerden birisiydi. "ti" laf aramızda bu kızın daha sakinlisinden ama tıpkısısından diyebiliriz :D
Ama şimdi, normal oluncada hayat ev-iş- ev- yatak odası arasında gidip geliyor. Ya da normal insanlar dediğimiz ama dışlamadığımız takım bizi niye dışlıyor azıcık onlardan başka bakıyoruz ya da yaşıyoruz diyeee... burada bir soru cümlesi var ama ben hala bir cevap bulamadım, bulan varsa iletsin :P
Her zaman ki gibi neyseeee diyoruz. Bu bakımdan çılgınlık iyidir, delirmeden tabisiii.. Tam gaz devammmmm :D

Haftasonunuza eğlence ve bol neşe katması dileği ile :))
Tanıtım filminden sonra dizi sitelerinden takip edinizzzz :)) ilk 3 bölüm yayınlanmış durumda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder