Ocak 21, 2011

Jonneine Zapata - Good Looking

Kadın vokalleri hep çok sevmişimdir, bir de iyilerse tadından yenmez. derim, ki "ti" zaten kadın vokal uzmanıdır evimizde :) özellikle fransız vokaller konusunda ki buluşları takdir edilesidir. -artık müzik listesi yapsa da radyo programı olsa dimiiii-
Neyse konuya dönersek; akşam myspace'imi kurcalarken (uzun zaman oldu bakmıyordum ve hala en iyi arkadaşları düzenleme işini beceremedim) yeniden dinledim ve evet bu gecenin şarkısı da bu hatundan gitmeli dedim.
Canlı performans kayıtlarından göndermek isterdim ama ses kaliteleri pek iyi değildi, merak edenler youtube ve türevlerinden bakabilirler ;)
İlk dinlenildiğinde pj / tori arasında gidip gelen tarzı varmış gibi geliyor ama sonrasında kendine ait yorumu farkediliyor. Ayrıca "Cast The Demons Out" isimli albümü de yayınlamış ki ben henüz bulup dinleyemedim, bulan olursa paylaşımını seve seve kabul edeceğimdir :)
http://www.myspace.com/jonneinezapata adresinden diğer şarkılarını da dinleyebilir "burn" şarkısıyla ayrıca keyiflenebilirsiniz. Sözlerine yine bakmadan dinlediğim ve melodilerle anlamlandırarak paylaşım şarkımı sunar, hafif iş sonrası streslerden uzaklaşmak adına kabuğuma dönerim...
Huzurla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder