Şubat 22, 2012

Destroyer - Painter in Your Pocket


Elimdeki kitabı bitirmişim, gayet mutlu bir gülümseme ile son yarım saati atlatırsam ne şahane olacak modundayım. İşteyim ama çok az takılıyorum, çıkışa doğru saniyeleri saydığım şu aralıkta aptal bir adamın kendinden daha küçük egosu ile konuşmasının üzerine ne desem bilemediğim o şaşkın halime dönüyorum.
Oysa ki tam 2 sn önce tüm gün dinlediklerim içinden bir şarkı paylaşayım diye blog sayfasına login olmuş ve şarkının kodunu kopyalıyordum. An an durum özeti budur.

Neyse şimdi kendini sakinleştir kızım söylemlerinden sonra takıldığım ve gün içinde en az 5 kez dinlediğim şarkıyı paylaşma zamanıdır.
Dinlerken kendimi oradan oraya götürüp durdum. Yüksek tepelerden masmavi bulutsuz bir gökyüzüne, bir sürü balıkların arasında dalmış yüzerken, salıncak tepesine.... Hep sıcak ve güzel iyi şeyler hayal ettim.. Sanırım güneşli gün özlemlerimden olsa gerek.

PS: şarkının sözlerine bakmadan hissettiklerimi yazdım bu tamamen bana yansıyan kısmıdır. Eleştirmeyelim ya da acımasız olmayalım lütfen :)

Keyifle.


Painter in Your Pocket by Destroyer on Grooveshark


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder