Şubat 14, 2012

Tori Amos - Snowblind


Tori Amos'u gözleri dolu dolu konserde izleyen ben, en yorgun anlarımda sığındığım ben, çocukluğumu kaplayan sesine aşık ben; şimdi onun bu halini görünce oldukça şaşırdım ve ne olmuş bu kadına demekten kendimi alamadım.
Tabii ki yeri hep ayrı ve öyle kalacak ama bu kadar farklılaşmak ve şu yıllara meydan okuma savaşını hiç anlamıyorum. Yani olduğun gibi kalsan, zaten duru ve sade bir güzelliğin var, yeterince hemde.
Yanımda "ti" olsaydı sanırım bu haline çığlık atardık birlikte.

Yine de albümde tek bana takılarak dinlediğim şarkısı sanırım kızının ya da yeğeninin bilemiyorum tam orasını eşlik ettiği snowblind şarkısı oldu. Youtube üzerinde bulamadım henüz bir görsele döküm olmamış. Araştırdım ve sonucunda bulabildim mp3 yükleyebileceğim bir alanı ve mp3 olarak koyuyorum. Bundan sonrasında da bunu sık sık kullanabileceğim :)
Albüm çok patlamayacak gibi geldi. Eski albümlerinin tadı olmuyor nedense. Yine de Tori'dir can'dır diyerek dinleyelim...
Keyifle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder