Ocak 19, 2010

Chuck Palahniuk

"...
Biz televizyon izleyerek, milyonerler, sinema tanrıları, rock yıldızları olacağımıza inanarak büyüdük ama olamayacağız...Hepimiz heba oluyoruz...Bütün bir nesil benzin pompalıyor, garsonluk yapıyor ya da beyaz yakalı köle olmuş...Reklamlar yüzünden araba ve kıyafet peşindeyiz...Nefret ettiğimiz işlerde çalışıyor, gereksiz şeyler alıyoruz... Bizler tarihin ortanca çocuklarıyız...Bir amacımız yok; ne büyük savaş ne de büyük bir buhran yaşadık...Bizim savaşımız ruhani savaş... Ve bunalımımız kendi hayatlarımız..."

2 yorum:

  1. bir denizkenarı kahvesindeydim

    hiç konuşmadım

    konuşsam sanki ihtiyarlar yavaş yavaş
    gideceklerdi

    hiç konuşmadım

    ihtiyarlar ve ben ikiye ayrılmıştım
    ta ki ben ihtiyarlayıncaya kadar


    uyumaya giden bir gemi gibi
    ümitsiz soğuk bir rüzgar bekliyorum











    ikiek im bind ok uzyüzdoks anbeş

    YanıtlaSil
  2. Şimdi beklediğim sabahların düş yalnızlığında, nereye gidersen oraya...

    YanıtlaSil