Nisan 06, 2010

Sen içimdeki küçük mum...

Güzel uyandım. En azından uyanabilmek de mucize.
Geceden sabaha aralıksız playlistimde dönen Fikret Kızılok & Bülent Ortaçgil eşliğinin de buna katkısı olabilir. Halbu ki uyku öncesi sabaha melankolik bir manyak olarak yataktan çıkarım diye bakıyordum. Sanırım melankoli yerleşik bir yapı olduğundan içimde artık çok da dalgalanmıyor, en azından ufak ufak gelen uyarılara pek aldırış etmiyor.

Bir şarkı şimdi eklemek isterdim ama işyerinde video ekleme / izleme / dinleme yasağımız var maalesef. Çalışırken nete girmek, herşeye bakmak serbest ama video izlemek "cızzz". Neyse mızlanmıycam bunun için...

"Zaman Zaman" albümü ve "Bizim Şarkılarımız" albümünü dinlemek sanırım bahara geçiş döneminde her bünyeye iyi gelecektir. Aradaki ezgilerle biraz mutlu, tebessümlü ve minik nota oyunları içinde sizinde kendinize bir yer bulacağınıza eminim.. Albümleri daha önce dinlemişler mutlaka vardır, sizler içinde pek tabi yeniden dinlemeniz önerilir :)


Akşam aralarında ki kura sonucu bir tanesini sayfaya ekleyeceğim. Ama ben şu anda "uyku kardeşim" i dinleyerek küçük düşler kuruyorum. Ardından da "Mum" şarkısıyla sanırım başka bir yere göçüyorum. "Düşler " şarkısı -ki burada ti'ye kocaman teşekkürüm var- her daim hatırlanacak bir anı bırakır.



- Bizim Şarkılarımız albümünün en güzel yanı, hiçbir dokunuş olmadan orjinal haliyle-dinleti tadında sanki evinizdelermiş hissini yansıtması...







Tam şu ana mp3'de dönen şarkının sözleri

Mum

Sen içindeki küçük mum
Hala sönmedin, yanıyor musun?
Gündüz aydınlıkta kaybolup, gece yatınca karşımdasın
En soğuk rüzgarlarda, en ıslak yağmurlarda bırakmadın beni
Yalnız anlarımda, korktuğum zamanlarda vazgeçmedin benden
Bana kızmadın unuttum diye
Başarısız bir akşam üstü
Tepem atmış bağıryorken dinledin çıt çıkarmadan
En saçma sözlerde utanmadın benden
Yalnız anlarımda üşüdüğüm zamanlarda
Sen ısıttın beni
Ne zamandır birlikteyiz
Kim öğretti kaçmamayı
Yoksa ben mi yarattım yaşlanmaya başladıktan sonra
En suskun günlerde
En güçsüz saatlerde sıkılmadın benden
Yalnız anlarımda ümitsiz zamanlarda
Şarkı oldun bana



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder