Nisan 11, 2010

Where The Wild Things Are


Önce film içinden en etkilendiğim bu şarkıyı dinleyip pazar günü içinde güzelce bir sindirelim...




Evet ben bunu beğendim ve nedir bunun konusu, hatta bu şarkıların devamı nerededir diyenler için:

http://www.filestube.com/search.html?q=karen+o+and+the+kids+-+where+the+wild+things+are+%282009%29&select=All burada albüm için bir çok seçenek mevcut. Birisinden indirebilirsiniz, kaçırmayın derim.

http://www.myspace.com/wherethewildthingsare buradan da bilgi mesela :)

Gelelim hikayeye.
Türkçesi "arkadaşım canavar" olarak çevirilen orjinal adı "Where The Wild Things Are" olan film genelde çocuk filmleri kategorisinde gösterilse de büyüklere masallar sınıfında yer alacak bir hikaye-bence-.
Benim için pek geçmişi olmayan ama bir kaç arkadaşım için daha öncesinden takip edilen (kitabı ile) bu filmle ilgili olarak sadece iyi ki tanışmışım diyebilirim. Ki finale doğru bir sahne vardır, hem gözlerimin dolu dolu olmasına hem de nerede kaldı böylesi şeyler de dedirtmiştir.
Karen O'nun öncülüğünde oluşan Karen O & The Kids şarkıları da filme ayrı bir anlam yüklemiş. Başroldeki velet içinse diyecek çok birşey yok. Her eve lazım, ki ben çocuk sevmem, imrendim.. "kardeşim olsun isterdim böyle birşeyiiiiiiiiiiiiin" diye çığlık atıyordum mesela :)))
Yer yer zıplatan, gülümseten ama kocaman kocaman gülümseten, içnizdeki donmuş kalıpların oynamasına ve erimesine neden olan bu harikaa filmin trailer'ına da göz atarsanız eminim izlemeliyiim diyeceksiniz.. Şimdiden bol çığlıklı seyirler ve iyi pazarlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder