Aralık 20, 2011

egoistokur.com

Blog köşesi'ne yeni bir sayfa tanıtımı ile devam ediyoruz.

egoistokur.com

Edebiyat alanında bir çok seçeneğin bir arada olduğu bir site. Yazılar, köşe yazıları, haberler, röportajlar, tanıtımlar, yazmak üzerine yazılar vs vs.

Gün içinde buraya uğradığınızda soluklanmak için birebir olduğunu göreceksiniz ve bir molalık zaman diliminde sizi çok rahatlatacak. Mutlaka deneyiniz.

Dün akşamdan bu yana Mine Söğüt'ün kitabı ile ilgili yazılara bakarken sayfada yayınlanan bir tanıtım yazısına denk geldim. Kitabı aldım ancak elimde bitirmem gereken öncelikli kitabım var, ondan sonra başlayacağım.

Yazını bir kısmını ekledim, kalanı için kendilerini ziyaret ediniz. Altta linki verdim :)
Keyifle okuyunuz.

Mine Söğüt’ten zehire, kana, cinnete, ölüme karışmış öyküler

Beş Sevim Apartmanı-Rüya Tabirli Cinperi Yalanları, Kırmızı Zaman, Şahbaz’ın Harikulâde Yılı 1979, Madam Arthur Bey ve Hayatındaki Her Şey gibi romanlarıyla tanıdığımız Mine Söğüt yeni kitabında, 21 delilik hikayesi anlatıyor.


Mine Söğüt, Deli Kadın Hikayeleri’ni delirerek ölenlere ithaf etti. Hasta olduğu için değil; hayata, yaşadıklarına, yaşatılanlara dayanamadığı için delirenlerin hikayelerini anlattı. “İnsanları sürprizlerle delirttiği gibi sürprizlerle öldüren” hayatları yazdı. Bu nedenle bu kitaba kadınlar da girdi, erkekler de. Travesti de, ensest mağduru da…

Deliren, delirtilen çocuklar da var bu hikayelerde. Bazen kendinden umulmayacak kadar sabırlı olan, üzülen ama üzüldüğü anlaşılmayan çocukların hikayeleri.

Devamı için tıklayalımmm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder